Friday 8 July 2011

Απάντηση στην οδηγάρα με γερμανική αυτοκινητάρα, φοβερά λάστιχα και τέλεια ABS

Αφοράhttp://mikasmen.blogspot.com/
Κι εγώ είμαι ποδηλάτης, έχω και αυτοκίνητο και μηχανή και 3 ποδήλατα, παρόλα αυτά θεωρώ τα ποδήλατα τα... καλύτερα οχήματά μου, ενώ τα υπόλοιπα τα χρησιμοποιώ μόνο για μεγάλες αποστάσεις και όχι για να κατέβω στο κέντρο και να το παίξω νεόπλουτος. Η συζήτηση αυτή ξεκίνησε για μια αντιδικία ποδηλάτη με ιδιοκτήτη καφετέριας και από τότε έχει χαθεί κάθε νόημα, αλλά εσύ το παράκανες με τη φιγούρα για την αμαξάρα σου.
Κι εμένα μου έχουν πεταχτεί πολλές φορές αυτοκίνητα, μηχανάκια ή ποδήλατα σε κεντρικούς δρόμους με υψηλό κίνδυνο για τη σωματική τους ακεραιότητα, αλλά επειδή δεν είμαι οδηγάρα σαν κι εσένα με όλα μου τα οχήματα εκτός Αττικής ή Εθνικής οδού, κινούμαι με ταχύτητες μικρότερες των επιτρεπτών και ποτέ δεν ζορίστηκα για να αποφύγω κάποιον κάνοντας τα εξαιρετικά ABS της γερμανικής αμαξάρας μου με τις λαστιχάρες της να στριγγλίζουν σαν γριές μάγισσες στο κέντρο της Αθήνας. Συνήθως όταν ακούω στρίγκλισμα από λάστιχα δεν τα βάζω με αυτόν που έκανε το λάθος, αλλά με τον ηλίθιο που είχε πιάσει άνω των 60km/h μέσα στην πόλη όταν τα όρια είναι έως 50 και κάπου εως και 30Km/h.
Υστερόγραφο:
Για να σου λυθεί η απορία αυτοκίνητο αλλάζω κάθε 5 χρόνια, τα τελευταία 20 το αγοράζω με μετρητά και είναι πάντα Bmw όχι τίποτα άλλο αλλά να μην νομίζεις ότι με διακατέχει κάποιο κόμπλεξ κατωτερότητας με τη γερμανική αμαξάρα σου. Α επίσης παίζει και τα ποδήλατά μου να είναι ακριβότερα από τη γερμανική αμαξάρα σου...

0 comments:

Post a Comment