Saturday 9 July 2011

Απογραφή και ανεργία

Διαβάζω συνέχεια για το πόσο καθυστερεί η Στατιστική υπηρεσία να πληρώσει εμάς τους απογραφείς και κανένας δεν αναφέρει για τους... περίφημους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ που πνίγονται σε μια κουταλιά νερό. Εγώ όταν επελέγησα για απογραφέας, κανένας δεν μου είπε ότι θα πληρωθώ άμεσα. Όταν ρωτούσα τέλη καλοκαιριού μου απάντησαν. Εξάλλου μας έχει σταλεί email που λέει κάποια πράγματα για την διαδικασία πληρωμής και την τοποθετεί 2-3 μήνες μετά το τέλος της απογραφής. ΑΛΛΑ όταν επελέγησα ήμουν επιδοτούμενη στον ΟΑΕΔ(Οργανισμό Αργόσχολων, Εξυπνάκηδων, Δημοσιουπαλληλάκων. Λοιπόν στην αρχή έλεγαν ότι δεν θα κοπεί το επίδομα και δεν θα διαγραφεί η κάρτα, μετά κανένας δεν ήξερε τίποτα. Μετά πάλι κανένας δεν ήξερε τίποτα. Μετά στάλθηκε ένα email από την Διοίκηση του ΟΑΕΔ που λέει ΔΕΝ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ μέχρι να ολοκληρωθεί η νομοθετική ρύθμιση. Και ερωτώ εγώ γιατί ακόμα δεν έχω πληρωθεί το επίδομα μου; Δεν αναστέλλεται τι σημαίνει;Έχουν περάσει 2 μήνες από την έναρξη της απογραφής και ακόμα ο ΟΑΕΔ δεν με εχει πληρώσει. Σε λίγο θα μου πει ότι έχει περάσει καιρός και δεν δικαιούσαι τα χρήματα.

0 comments:

Post a Comment